12 March 2016

SHAKLEE DIIKTIRAF OLEH JAKIM

SHAKLEE DIIKTIRAF OLEH JAKIM

Tentu ada dikalangan anda yang masih ragu-ragu dengan produk Shaklee kan.Di bawah ini disertakan Sijil Halal Shaklee 2016 untuk makluman semua.
Produk Shaklee adalah produk yang dihasilkan di US dan mempunyai status halal dari Islamic Sevices of America (ISA), iaitu sebuah badan islam yang diiktiraf oleh JAKIM.
Ini pula bukti yang menunjukkan ISA ini diiktiraf oleh JAKIM



Di dalam sijil ini dicatatkan produk-produk yang diperakui halal untuk kegunaan orang islam diseluruh dunia. Untuk pengetahuan semua, produk Shaklee untuk pasaran Malaysia, adalah dihasilkan khas HANYA untuk pasaran Malaysia sahaja. 
Jadi, Shaklee TIDAK bertanggungjawab atas status kehalalannya JIKA anda membelinya di luar negara termasuk membelinya dari Singapura.
Sijil ini akan diedarkan kepada semua pengedar sekitar bulan Februari pada setiap tahun. Sijil Halal Shaklee ini akan diperbaharui setiap tahun dan sah digunakan sehingga 31 Disember pada tahun yang berkenaan.
Dengan adanya sijil halal dari ISA, saya berharap tiada lagi keraguan terhadap produk Shaklee dihati anda semua.
Untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa, Bolehlah berhubung atau pm atau whatsupp atau telegram saya di talian 0127350098 (Noraniza Ahmad)

No comments:

Post a Comment

NA Empire © . Designed by MaisarahSidi.com