15 July 2015

KURUS PASTI MENGANCAM





KURUS PASTI MENGANCAM

Set Kurus Shaklee Untuk Ibu Menyusu



Raya tinggal beberapa hari saja lagi. Tentu bermacam - macam juadah yang sedap-sedap telah tersedia.Tentunya risau berat badan naik kan. Tapi kini tidak lagi...cuba #setkurus pasti mengancam!






inilah rupanya set kurus tu ok kepada yang baru pertama

" DETOX, BAKAR, BINA"


Alfalfa

Supplemen yang disyorkan untuk detoks adalah #Alfalfa. Ia berfungsi merangsang usus     untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. Yang paling penting ia semulajadi.


Lecithin 

Fungsi utama #Lecithin adalah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emusifier'. Apabila Lecithin 'bertemu' dengan lemak lemak degil, ia akan 'memecahkan dan bercampur/bergabung' dengan lemak-lemak tersebut dan seterusnya membawa ia keluar. Tahukah kita? Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecitin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan. 

Cinch Shake

#Cinch membantu menghilangkan lemak yang terdapat pada otot dan dengan bantuan Leucine, akan membina otot dan mengekalkannya dalam bentuk jisim tanpa lemak (lean muscle). 

Semoga anda sentiasa mengancam setiap hari!

Jom hubungi saya untuk maklumat lanjut.
Noraniza Ahmad
0127350098

No comments:

Post a Comment

NA Empire © . Designed by MaisarahSidi.com