25 June 2015

ESP

Apakah faedah kepada pengguna yg mengamalkan ESP secara konsisten?

Kenapa memilih ESP Shaklee?


Kekal Muda - kerana Asid Amino dalam ESP membantu membina sel otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein badan, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan keremajaan kulit.

Mengandungi Hormon yg Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dgn isoflavon. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol, mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Membantu Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki – genistein dalam kacang soya telah dibuktikan berupaya untuk menghalang pertumbuhan kanser dan mencegah sel kanser tersebut daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel badan sebelum ia bermutasi menjadi sel-sel kanser. Oleh itu, fungsi prostat & keupayaan seksual lelaki terpelihara

Mencantikkan & menganjalkan kulit – ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan kulit, bertindak sebagai agen anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit, mengembalikan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

Memulihkan Pigmentasi – ESP Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memberi tenaga segera – ESP Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun. oleh itu, ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dan lain-lain.

Membantu menguatkan Memori - kesan daripada pemulihan sel badan dengan protein yg cukup.


Hubungi saya untuk membuat pesanan segera!

Noraniza Ahmad
0127350098

No comments:

Post a Comment

NA Empire © . Designed by MaisarahSidi.com