13 October 2016

MINUMAN ISOTONIK TIADA KARBONAT DAN KURANG GULA

ISOTONIK TERBAIK
 
Siapa yang masih belum tahu apa itu Performance Drink?
Meh ahkak bagitau..Performance Drink ialah Minuman isotonik yang mengurangkan kehilangan bendalir bagi menghilangkan hidrasi serta untuk mengekalkan tenaga dan stamina.
 
🌟🌟 Bagus untuk siapa? 🌟🌟
🍄 musim panas
🍄 orang demam
🍄 orang yang kerja tempat terbuka tengah panas
🍄 orang yang kerja berat
🍄 orang bersukan...futsal ke..gym ke..
🍄 orang yang morning sickness..muntah-muntah
🍄 orang yang cirit birit
🍄 orang yang kurang minum air kosong.
 
Dengan cuaca yang tidak menentu sekarang ni saya rasa sesuai sangat untuk anda memiliki Performance Drink untuk satu keluarga. Bancuh siap-siap dan sejukkan dalam peti ais, fuh mantop rasanya.
 
Rasa oren yang lazat. Pasti anda menyukainya dan yang penting Performance Drink terkenal di kalangan atlet dalam dan luar Negara tau. Take noted tu.
 
Sebotol Performance Drink (539gram) hanya RM82.50 dan RM10.00 (POS).

Berminat untuk sentiasa cergas,
boleh whatsupp atau calling - caliing saya.
0127350098.
Noraniza Ahmad
 
@
boleh juga singgah ig saya
@nizanani
 
@
boleh juga skodeng facebook saya
Niza Ahmad
 
@
boleh juga singgah halaman Gmail saya
Niza Ahmad

No comments:

Post a Comment

NA Empire © . Designed by MaisarahSidi.com